Clipe tomnatice

 Clipe tomnatice

Venirea toamnei imi aduce aminte de nenumarate
clipe amestecate,imbinate intr-o ordine aparte.Ma duce
cu gandul la mirosul de vinete si ardei copti de pe strazi
de fosnetul frunzelor calcate neglijent de oameni pe
strada,de coloritul indraznet si neasteptat al copacilor,
de dupa-amiezi ingandurate cu ploi marunte si dese si
de multe multe alte momente surprinse din senin sau
asteptate demult..
Pentru ca toamna incepea scoala,pentru mine acest
anotimp este asociat cu ideea de inceput,de aceea
imi da un nou avant,o avalansa de proiecte si idei
zburatacesc prin mintea mea si asteapta sa fie aplicate,
puse in practica.Toamna simt nevoia sa ma apuc de
ceva ce nu am mai facut pana atunci,de un nou curs,
de invatarea a ceva nou.E momentul propice pentru
a gasi un nou hobby(ceva handmade probabil).De
exemplu de curand am facut niste cercei din pasta de
modelat,cu motivul unor frunze tomnatice.Au iesit
destul de bine si abia astept sa ii port.Asa,ca sa fiu
in ton cu atmosfera,sa stiu ca si-a lasat cumva amprenta
si asupra mea noul anotimp.

Leave a Reply

