Fereastra

Fereastra

Fereastra-legatura,intalnirea casei cu lumea,locul prin care lumina se unduieste imblanzind fiecare colt al camerei cu razele ei,locul prin care aerul proaspat se strecoara in camera.In copilarie aveam la geamuri niste storuri inegale,imperfect dar care dadeau o senzatie de confort,de siguranta,de caldura.Cand vroiam sa dorm ziua erau trase si imi placea sa stiu ca dincolo de ele este o lume pe care am pus-o pe moment in asteptare,ca ele acopera geamul tocmai ca sa intrerup temporar legatura cu tot ce inseamna zgomotul de culori si lumini al exteriorului.Interiorul devenea prioritar,trebuia sa aiba rolul principal,sa se creeze o atmosfera propice.Cand vroiam sa simt lumea de afara,trageam storurile greoaie si vechi si stateam pierduta cu ochii departe incercand sa prind o fractiune din tot ce se desfasura sub privirile mele.La geam simteam uneori ca imi adun gandurile razlete ,sau poate simteam ca ideile se omogenizeaza intr-un tot armonios.In ciuda zgomotului din afara,la geam aveam impresia ca se linisteste totul,acolo la locul de intalnire intre lumea mea si restul lumii.

Leave a Reply

